supa idag med mina babe's!


HEEEEJJ förfan !!

haha skoja. nä men hej allihoppa =)
igår så sov sofia över här då. de va jag , bebo och broris och sofia. vi kollade på filmen Saw 6 och käkade godis och tog de chill :) & idag blir det att vara med sofia, broris & bebo igen & vi ska till ramberget och supa där och bara ha de chill och kul. som jag brukar ha med mina boys hehe ;) iallafall. just nu sover broris och han ska sova ett tag till och alex spelar -.-' och jag ska börja fixa mig ska bara käka nudlar strax som jag älskar! hihi.
blir la antagligen att ta bilder idag så dom läggs nog in imorgon eller något sånt ;)
jaja här blir då inga barn gjorda! hehe
ha en super skön fredag :)
pussar / jackie ♥


jag & sofia min lilla babe.
bill hjärta bull , alltid oavsett vad (L)
jag älskar dig som fan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0