sofia min babebull slaggar här igen 3 natten i rad!


tjabba tjena era potatisrumpor.

söndag idag då. sofiaiii har sovit här sen i fredags, och de gillar vi!
sofiaii & jacquaii va nyss nere i affären och köpte oss nudlar & riskakor som vi ÄLSKAR! och cola såklart ;)
och vi har tagit massa kort, och de gillar mammi & mammi. och just nu ska vi göra nudlarna och äta de. och vi är oxå med våra babe's Alex & Affe ;d HÄÄÄHÄÄ.
ajaaa sen efter detta då ska vi mysa med våra darlingar såklart (a) jag & bebo i min säng och sofiaii och affe i affes säng då ofc. HÄHÄÄÄ ;$
vi höres gött fölk!
ska du ha dig en schlängkösch! bara jag & sofia som fattar :)

pusspuss / bill & bull ♥


fredags när vi & våra babe's va ute och åkte inlines och min bebo skatea.
på bilden e de ju jag & sofiaii såklart! de gillar mammi & mammi. HÄHÄ


sofia softilerar hemma hos mig dagen efter =)
paakimooon must fung flieer! my fluuen flieer! bara vi bengaloer som fattar. HAHA


senare hemma hos sofiaii. vi gillar att ta kort (a)
jag älskar min bullis (L)


vi gillar att leka lite fjortisar sådeså :)
HEHEE.


hehe vårat lilla söndagsmysis.
nudlar & riskakor & cola de är livet. plus en CIGG efter detta.
de gillar mammisarna :)


sofiaii ute på turné! de gillar mammi :)


jacquaii ute på turné hon med!
de gillar den andra mammisen :)


HAHA! vi tog massa cpe bilder och de gillar faktiskt vi :) Hähää.
hihi underbar helg med dig bullis.
älskar dig grovt sofia bengtsson jabrin kitterfeldt ♥
bullis hjärta billis.

och jag älskar min alexis mest.
och jag älskar affe min broris.


Kommentarer
Postat av: Ebba

Jag har gått vidare med mitt foto i final så rösta på mig snälla :)

Jag är nr 1!

http://evelinaylwamatilda.blogg.se/2010/may/3-finalister.html#comment

2010-05-31 @ 07:20:38
URL: http://ebbagratte.blogg.se/
Postat av: Marie

Haha okej, kuligheter :D

älskar dig med jäclin <3 :D

2010-07-08 @ 02:01:15
URL: http://marrwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0