gjort om lite snabbt med headern!

hejsan svejsan.

godeftermiddag alla! klockan är just nu kvart över 5 på eftermiddan och idag har jag inte gjort så mkt alls. eller a jo kom hem från christoffer, åkte hem till christoffer på kvällen igår och kom hem imorse då. vi bara träffades och pratade och kollade på tv och sådär. och under helgen (fredags) åkte jag hem till min älskade marie! för de blev massa knas här hemma, blev sur på alex och de var massa skit.. men nu är det typ löst och mår mycket bättre faktiskt. och de va faktiskt tack vare min lilla marro oxå. jag älskar dig (L) . 21/06-10 ÖLAND HERE WE COME! ska bli så awsome. iaf idag ska jag träffa min underbara bästavän. vi ska ut på en cykeltur! som vi tant krimmisar brukar göra hehe. vi har faktiskt börjat cykla, haha så jävla kul! och angående om headern den får vara såhär så länge.. men hellre de här än innan. satt kommer la ha de såhär ett tag till i think, yeye..
ska nog börja fixa mej och sånt där nu.
loveeee !
puss&kram / jackie ♥


bild tagen igår hemma hos marie innan jag skulle åka hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0