in lyckorna again.

Hejsan.

som sagt är ju mitt mobila bredband sugigaste ever, så jävla segt och ibland funkar det inte ens.. och som sagt igen då bloggar när jag känner för de. men åkte hit i tisdags och ska hem på söndag och min älskade veronica följde med mig hihi! fyfan vad jag har saknat henne, vi började ju bråka för en mobil.. så vi snackade ju inte på flera månader? men nu löste vi de som tur va är så jävla glad. för hon betyder så otroligt mke för mig så de inte ens går och besrkiva. överdrivet glad att jag har henne! och vi har haft såå jävla kul. igår (onsdags) så var vi på Fjordfestivalen i uddavalla. vi drack såklart? som vanligt hehe :) de är så vi rullar! och åkte karuseller de oxå haha trodde jag fan skulle dö, men så jävla kul! och senare på natten så kom vi ju fan inte hem, självklart? de gick ju fan inga fittbussar, och så skulle vi leta efter en svarttaxi men nä då hittar vi fan ingen? haha så jävla typiskt.. så vi skulle gå fram till farbror blå istället då så vi satte oss framför bilen och väntade tills dom kom, men nä då har dom med sig någon som var tvär packad och körde hem honom aa men de va ju tjeckt. haha så kom de fram några random blattar och givetvis ska ju dom börja snacka med mig, så två av dom typ satt brevid mig typ på mig? haha så fick han ena som heter keli fick mitt nummer.. och så satt vi där och snacka med dom och keli tjata hål i huvvet på mig haha.. snaap sikka ögon den killen hade, trodde de va linser och sånt? :o haha jävlar. sen så sa dom att dom kunde skjutsa oss och vi trodde inte på att dom hade bil så dom hade ju de hehe. så de blir kaos vi kör fel och åker till trollhättan och så.. sen körde dom hem oss för dom hittade och givetvis ska ju bengen komma? så blir de bengjage.. haha och de va ju keli som körde nu och innan va de han andra för dom va ju 3 stycken. och vi krockar nästan? shit hahah så dom hittade oss och bla bla.. men dom fick fortsätta och köra så dom körde hem oss :) haha sån jävla rolig kväll. hihi keli <3

yeye ska käka frukost med min älskling virre nu! ha de göttans allt folk. och btw! fuck min header ska fixa den snart hehe.

pusshej!

Kommentarer
Postat av: Marie

I love u too jäclin, men kan du vara ute typ i stan och sånt nu? :o

2010-07-29 @ 20:13:50
URL: http://marrwie.blogg.se/
Postat av: Marie

haha nej du e finast :D:D:D

((bass.....chuck bass))

2010-08-08 @ 09:43:02
URL: http://marrwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0