hejsan alla älskade muffins!


HAHA vafan va det där då? a ne jag har ingen aning, men shit the same tyckte de lät gölligt. jaja, jäävligt längesen jag bloggade nu, i know! sorry for that.. men orkar helt enkelt inte bara och har ju gjort en ny blogg tillsammans med min älskade michaela! kmr bli asgrym. den är ju ej fixad & helt oklar och allt sånt där, men den ska fixas så snart som möjligt & kommer ju självklart att skriva vad den heter här senare. och idag har jag vart med michaela mitt banaunskaul och de gillart vi som fan! vi har chillat, träffat våran lilla gulliga/mummlande patrick ;d haha som vi även gjorde igår oxå hehe. just nu sitter jag här och lyssnar på musik och bara tar det lugnt. ska nog ta en cigg med min finis alexis snart hihi.

puss & kram / jackie ♥


bild på michaela mitt banaunskaul & jag :)
love u mest <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0