Fuck you hehe!

haalluu.

haha pallar inte blogga alls typ, bloggar då och då när jag känner före.. och just nu kände jag för de och skriva ut hur ja känner och hur folk FUCKING BETER SIG! helt sjukt. haha för de första säger jag bara, jag bryr mig inte ett skit om dig längre du e ute ur mitt liv nu :) hoppas du förstår och lägger de på minnet. och ja hoppas du ser de här oxå ;d du kan gäärna läsa de fler gånger om du vill lääs hur mke du vill ! i don't care. bara bra om du ser de hehe. och du borde nog veta vem du är oxå. INSE DU ÄR FAAALSK! så falsk så de inte ens går och förklara, att ja inte såg de ifrån hela början? jaja jag insåg de nu iaf bra deet! hahah du e en fucking idiot som inte ens e torr bakom dina öron ;) fuck dig göllet ;d du och jag blir de aldrig igen, kan JAG garantera och svära på! känner mig faktiskt lite lycklig utan den här personen :) allt känns liksom ba helt wihoo! yeye ska ut med min habibti bror nicole senare. och just nu ska jag ta & dejta duschen hehe! hörs la ngn gång igen hoppas jag! och förresten så bor jag själv nu :) inga boys här längre, Alex&Affe har flyttat nu. känns lite segt :/ men men som affe sa; jag kmr inte ba skita i dej för de.. hihi broris så gullig är du och tack att du finns! love u broris (L)

puss / jackie ♥


haha vi gjorde fetaste på nicole's vägg! HAHA bäst och fetaste §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0