jag är fucking magsjuk!

ja hejsan..
ehm ett jävla tag sedan jag skrev nu jag vet men de är bara för att jag inte har orkat och tkr min blogg ser jävlig ut så jag pallar egentligen inte skriva, men ska börja skriva igen & ska fixa min blogg framåt oxå.. men just nu sitter jag här i min bror's rum & tjeckar tv och sitter lite vid datan och kollar runt massa bloggar. och blev tyvärr magsjuk imorse! och de är för jävligt för de är verkl de VÄRSTA jag vet uush fyfan. och äter & dricker ingenting dricker bara 1 matsked avslagen cola då och då. & imorgon ska jag inte göra någonting heller bara sitta hemma och bli friskare! men fredag ska jag träffa michaela bästavän & vi ska antagligen hem t affe och hälsa på han och så :) men jag skriver la imorgon i think.

puss&kram / jackie. ♥


ganska så ny bild.
och jag är ful i know!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0