Trollhättan kanske, kanske inte?

Hej!

har inte bloggat något, i know förlåt! men på senaste har grejer och ting bara vart vet inte vad. men de är shit the same nu.. fuckthat. iallafall kom hem från lyckorna idag med sandra, jag åkte upp igår och hon var redan där så vi åkte moppe hem till göteborg idag. haha tog typ 3 timmar men de gör inget eller ? =) haha ne men tog typ 2 och en halv timme.. de va ju jävligt kul så då va de ju värt de och allt. och egentligen skulle jag inte vart hemma idag eller resten av veckan heller, men söt som min moder var så åkte dom hem ändå (a) hih älskar henne som fan. såååå nu är de slut på deras semester !! och jag kan ÄNTLIGEN vara hemma och komma och gå hur jag vill, slippa vara hos folk och allt strulande som de har vart det senaste.. ni skulle sett förut hur glad jag blev i telefonen, sandra undrade ju om jag mådde bra och typ sen fan va gött sa hon! haha bäst äru mitt korvlasange eller så är det lasagne ? haha nåt utav är de ju ni fattar gott folk. nej fan va taskig jag e mot mamma och dom :( dom jobbar hela tiden och hade bara semester i 5 veckor? naaw! taskig jag är då. jaja de är både bra och dåligt att dom ska vara hemma dådå heh. och jag vet inte riktigt, men funtar på att flytta upp till Trollhättan, men i don't know.. maybe maybe not :) får väl se vad som händer. och k du är för söt ! ;$ mhihi <3 ska iallafall ta mig en ciggish och sådär. ha det jätte bra nu! och lev era dagar som om de vore era sista (: ta reda på de ni har. jag har tagit vara på vad jag har haft och valt mig till de rätta.. och jag e stolt över det. och förresten! jag vet min header, den ska fixas.. igga den bara så länge ska fixa den så snart som möjligt ska se om jag orkar sen kanske.

pusshej / jäclin ♥


k ♥


haha naw bebis åker bil och ville inte att jag skulle ta kort haha :)


yee! bild tagen i förrgår tror ja ? haha ye puss på detta ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0