en helt underbar helg & dom senaste dagarna!


ehehe jag vet att jag inte har skrivit på typ va e de ? några dar nu.. men jag e ledsen. men helgen var helt underbar & perfect ! lördag sov ju tvillingen över här alltså jennie :) & vi hade superkul speciellt med spelet haha! och så kollade vi film osv. och söndagen va jag med jennie & andreas. hihi ni är för söta! och måndags var jag med jennie andreas & alex bebo hihi , & vi va hemma hos andreas & alex. och i tisdags träffade jag jennie efter hon hade vart i stallet, så träffade vi andreas och så åkte vi hem till dom och så träffade jag min bebo såklart. hihi och de va mys (L) & sov över där.. och jag älskar dig mest på jorden bebo ! HAHA asså ni vill inte ens veta vad som hände idag ( onsdags ) jag och alex skulle ner och köpa lite cola och så, haha så är vi så lata och dumma å givetvis tar hissen och varenda gång vi åker i den hissen så ska jag alltid! alltid trycka på stopp. och den här gången blev de knas.. haha vi fastande och fick vänta typ 20 min tills dom kom -.-' men medans vi väntade va de grovt läskigt där asså. vi va heelt nojjiga asså! en lampa blinkade och hissen åkte ner ett snett en gång och sen igen från ingenstans och sen försökte vi hoppa men de hände ingenting! de va helt crajzyy asså. haha ush! men de va ändå bäst. haha vi och våra äventyr haha ska alltid hända ngt ;) och sen blev de mys igen innan jag skulle lämna älskling ;( haha men sen fick jag tydligen stanna & käka där. så de gjorde jag. och ååh du & din jävla majs alex ! haha ush fyfan ;o hatar majs ! men nä de ska ju han såklart älska -.-' och sen ville jennie träffas så åkte jag & andreas in till centralen och mötte upp henne och va där lite och hade de trevligt (dom) :) & sedan skulle andreas åka till sin träning så vi följde honom hem för han skulle hämta sin väska osv. och så fick jag såklart nån puss av älskling (a' och sen åkte andreas. och jag & jennie med. haha men i centralen när vi kom dit ville inte jennie hem, så vi gick på café en snabbis :) vi käkade blåbärspaj med vanilj sås. mums ! och sedan åkte vi hem. det har varit helt suveränt dom senaste dagarna alltså. är så grymt jävla glad och lycklig! (L) och är glad för din skull tvilling, eller eran! och nu sitter jag här och tänker på allt och inget, verkligen allt. och lyssnar på min favorit lady gaga - bad romance <3 men jag är sjukt trött nu, så ska nana kudden nu! och förlåt att de blev en jävla roman nu asså haha! men va tvungen och skriva om allt höhö. jaja bitches have a nice day and have a good life ;)

pusshej ♥

AA & JJ (L) !

Kommentarer
Postat av: Ebba

Du borde lägga ut mer bilder, blir roligare att läsa.

2009-12-10 @ 07:05:37
URL: http://ebbagratte.blogg.se/
Postat av: Ebba

Jaha okej.

2009-12-11 @ 06:33:07
URL: http://ebbagratte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0